Termíny 📆

|26.11.2019 | Brno 📣 Pozor! Už jsme opět zpátky v Impact Hubu ve Sky Room 👻

Celodenní od 9:00 do 17:00+ (12:00-13:00 bude čas na oběd)

Jak probíhá školení ☕🥪

  • Školení probíhá formou workshopu, takže počítám s tím, že vše si ihned na místě vyzkoušíte.
  • Pokud budete ztrácet pozornost, či pociťovat únavu, křičte! 😄 Uděláme malou přestávku. Třeba 3-5 minut.
  • Nemusíte celou dobu sedět! Klidně se postavte a projděte. Pokud rádi pracujete u počítače vestoje, půjčím vám krabici pod 💻
  • Ptejte se! Pokud v té chvíli nebude čas na odpověď, otázku zapíšeme a odpovíme na závěr.
  • Mám možnost rezervovat několik parkovacích míst, ale volejte mi co nejdříve.
  • Po celou dobu budete mít k dispozici vodu, kávu, čaj a malé občerstvení. Můžete také využít samoobslužný bar (zde se platí hotově do červené kasičky)
  • Na oběd se vydáme do některé z blízkých restaurací. Osobně půjdu do vietnamského bistra Little Saigon. Recenze a místo zde: https://goo.gl/maps/hF5sLWoJYGp

Náplň školení 🚀🤖

  • Jak to celé začalo, malý úvod do cloudu a co všechno patří do G Suite
  • Uživatelské prostředí G Suite (Google Apps)
  • Gmail + Kontakty
      • Chcete přestat denně třídit desítky emailů? Stačí nastavit pravidla a gmail je roztřídí sám ;) aneb jak rychle ze stovek (tisíců) emailů udělat zero-inbox bez použití koše.
      • Opakovaně posíláte stejné typy emailů? Ať už jsou to odpovědi na stále se opakující dotazy, nebo odpovědi na poptávku, vytvořte si šablony a nepište totéž pořád dokola!
      • Tipy na efektivní řešení emailů - využívání štítků, odložený email který si necháte poslat znovu až to bude aktuální, označení důležitých zpráv…
      • Jak rychle vyhledat konkrétní email v záplavě jiných
      • Víte, že asistentce můžete poskytnout přístup do Vaší emailové schránky, aniž by znala Vaše přístupové údaje?
      • Kontakty, jejich synchronizace, sdílení, historie aktivit a mini CRM


  • Kalendář
      • Jak a proč si vytvořit různé kalendáře dle tématu (plánovací, místo pobytu, seberozvojové…)
      • Chcete plánovat efektivně i ve více lidech? Naučte se používat sdílené kalendáře, hned uvidíte časy, které mají “volno” všichni kolegové, bez jejich uhánění s prosbou ať vyplní Doodle, kde nakonec stejně nemusí být uveden termín vhodný pro všechny…
      • Sdílení kalendářů s kolegy - nebojte se zásahu do soukromí, naučíme se jak nastavit pouze zobrazení pod označením “dostupný”, “nedostupný” nebo sdílet jen konkrétní tematický kalendář, ve kterém žádné osobní informace nejsou :)
      • tvorba událostí, pozvánek, videokonferencí, snadná organizace schůzek
      • použití kalendáře jako svého todo-listu
      • různé vychytávky, tipy pro spolupráci s asistentkou, aneb když Vám spravuje kalendář někdo jiný


  • Google Disk
      • Využití cloudu jako bezpečného úložiště dat, přístupné odkudkoliv i bez internetu!
      • Vyhledávání - skrytá síla G Suite a jak na ni
      • Google dokumenty, tabulky - jaké jsou výhody a jak je efektivně využít? Jak spolupracovat na jednom dokumentu s více lidmi najednou? Konec chaosu, která “verze” a u koho je aktuální! Pracujte efektivně s revizemi, návrhy změn, komentáři, poznámky...aneb co vše lze využít:)
      • Sdílení dokumentů, nastavení práv kdo může prohlížet, kdo upravovat, nebo zda bude dokument zcela přístupný veřejnosti pouze s odkazem
      • Google formuláře - vytvořte si snadno dotazník, anketu, včetně přehledného vyhodnocení získaných dat ;)


  • Keep, Úkoly a spol.
      • správa poznámek a úkolů + pár ukázek, kam dál se dá zajít
  • Hangouts
      • komunikace, videohovory, videokonferece (jako domácí úkol)

Místo, kde se setkáme 🏠

Impact Hub Brno

Cyrilská 7, 602 00 Brno

www.hubbrno.cz

Fakturační údaje:

Thaisz IT s.r.o.


IČ 04598415DIČ CZ04598415

Kontakt na lektora

Dan Thaisz


+420 725 865 175dan@thaisz.netFacebook

Chtěl bych vám ukázat, že pracovat můžeme chytře, s minimálním množstvím nástrojů a bude nás to bavit

Cena 💰

Cena je 1300 Kč + DPH. Záruka vrácení peněz, pokud nebudete spokojeni.

Těším se na setkání!

Dan Thaisz